Wednesday, June 11, 2008

手㬹腄起哂...

唉...無鬼用,今日無啦啦撞到個手㬹,依家又紅又腫,仲鬼死咁痛,需然抱住BB果陣好痛,但我點都唔放手,抱BB緊要丫嘛。媽咪仲鬧鬼我唔查嘢,都係搵d獅子油查下,亞媽教路無死人。因為Friday去Bangkok Trip,幾日無得見BB, 所以今晚特登約亞B佢地食飯,亞B真係超得意,抱住佢果陣佢仲唱歌tim, 需然唔知佢唱乜,但就聽到佢係到哼d音,好得意aR。當我地經過書局既大電視,見BB好大聲叫,原來個電視播緊d BB DVD, 我諗都唔諗即刻買俾BB,等佢可以返屋企慢慢睇,只要BB有興趣既嘢,我呢個做姨媽既義不容辭即刻為佢做la...BB i lOve yOu!!!

No comments: